Kontaktní formulář
Adresa
Můžete nám poslat e-mail.
Přidejte si k oblíbeným.
You can start english version of this website.
 
Metody

Přístup k nabídce

IDENTIFIKOVAT SKUTEČNOU POTŘEBU KLIENTA JE PRO NÁS PRIORITNÍM ZADÁNÍM
Učebnicová marketingová pravda říká: „…poznej nejprve potřeby zákazníka a pak mu nabídni své produkty a služby …“ Co je ale skutečná potřeba zákazníka?
Každý z nás mnohdy něco chce, ale nepotřebuje to, a naopak, mnohdy něco skutečně potřebuje, ale nechce to. Jsme přesvědčeni, že nejlépe podpoříme klienta, když pochopíme to, co chce a co skutečně potřebuje.

NÁŠ PŘÍSTUP K ŘEŠENÍ JE VŽDY INDIVIDUÁLNÍ
Manažeři a poradci své znalosti a zkušenosti popisují v různých teoretických, obecných, více či méně praktických modelech. Modely jsou užitečné, protože umožňují popsat a pochopit dění kolem nás a vzájemně se chápat. Ale jejich uplatnění v konkrétní situaci je vždy jedinečné.
Někdy jen malá cílená změna může zajistit očekávaný přínos, jindy je naopak nezbytné přijmout komplexní řešení.

MANAŽER VŽDY NA PRVNÍM MÍSTĚ
„…čas prakticky vždy ukáže, že realita potřebuje mnohem více konkrétního manažera, než konkrétní metodiku nebo model…“